Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A čas pořád běží

Vytáhla jsem fotky dětí z doby, kdy se narodily. Rostou hrozně rychle. Spoustu věcí bych teď dělala jinak, jenže teď je teď a já můžu spoléhat jen na to, že tenkrát jsem vše udělala tak, jak nejlépe jsem dokázala.

O víkendu bylo jednomu z mých synů 12 let. Nedalo mi to a vytáhla jsem album s fotkami z roku, kdy se narodil. Je zvláštní, jak se vám porodem změní něco v očích. Není to únavou, tou trpíte už před porodem, ale objeví se tam jakási tíha, odpovědnost, ale i radost, zvláštní směsice nepopsatelného. Myslím, že teprve, když toho človíčka držíte v ruce, tak vám dojde co jste to udělali. Teď už je to napořád.

A tak se snažíte být co nejlepší rodič, vaříte z vody, tápete a hledáte v paměti vzory a moudra, co vám kdo kdy poradil. Kolikrát jsem jen zhrouceně seděla a jediné na co jsem se mohla spolehnout bylo to, že je prostě miluju a víc nedokážu. A to nemluvím o tom, kolikrát jim ta láska zachránila život.

Přečetla jsem spoustu knih o výchově, každý má jiný přístup, každý prosazuje to své, ale nakonec je to jen na vás. Každý člověk je jiný, každý rodič je jiný, každé dítě je jiné. Vychovávat se dá jen srdce. A tím nemyslím dětem všechno dovolit a bezmezně je obdivovat, ale jen vy víte, co potřebují. Kde začínají a končí hranice, které mohou fungovat.

Teď najednou je syn podstatně samostatnější, můj vliv na něj už není takový a mě došlo, že já už můžu jen spoléhat, že jsem mu dala dobrý základ, na to, aby to zvládl. Aby byl dobrý člověk a aby se neztratil.

 

Autor: Barbora Losová | středa 9.3.2016 10:30 | karma článku: 10,18 | přečteno: 287x
  • Další články autora

Barbora Losová

Velké změny

Moje dnešní slova jsou o událostech posledních dní. Není to jarní téma, ale k Velikonocům se vlastně hodí.

14.4.2017 v 8:46 | Karma: 12,48 | Přečteno: 270x | Osobní

Barbora Losová

Listopadové mlhy

Mám moc ráda tyhle listopadové dny, kdy se ráno začíná skrz mlhu prodírat slunce a jeho svit jěště umocňuje zlátnoucí listí.

29.11.2016 v 9:09 | Karma: 10,17 | Přečteno: 168x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Vztahy a nevztahy

Nevím jestli je to podzimem, nebo pomalu se blížícími Vánocemi, ale hodně lidí teď u mě řešilo vztahy. Většinou partnerské, ale i s dětmi. Některé trvaly dlouho, některé byly jen letní vzplanutí, které začalo pohasínat.

13.10.2016 v 9:09 | Karma: 10,95 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Magie slov "mám tě rád"

Nedávno mi někdo řekl MÁM TĚ RÁD. Vyvolalo to v mé hlavě zmatek a možná i lehkou paniku. Říkala jsem si: Jak to myslí?

30.8.2016 v 9:05 | Karma: 17,47 | Přečteno: 1195x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Mužena

Kdo je mužena? Žena, která ať chce nebo ne,plní částečně roli muže. V poslední době se hodně setkávám s tématem ženských a mužských rolí. Ženy si stěžují, že není dostatek mužů, muži si stěžují, že jim ženy nedají prostor být muži

17.5.2016 v 11:16 | Karma: 13,90 | Přečteno: 648x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Poztrácené barvičky

Všimli jste si, jak s přibývajícím věkěm míň a míň používáme barvy? Není to tak u každého, ale kdybychom to zprůměrovali, tak si myslím, že bychom asi koukali.

10.5.2016 v 8:36 | Karma: 6,11 | Přečteno: 182x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Ajurveda

Je těžké, když se naprosto známé věci stávají scela neznámými a to co bylo samozřejmé je najednou úplně nové. Tolik času strávených učením se rozpadá v prach a já pořád vyhlížím, kdy z toho prachu povstane něco nového.

27.4.2016 v 7:52 | Karma: 8,67 | Přečteno: 231x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Připadat si nepatřičně

V poslední době na mne často vykukuje slovo nepatřičně. Přichází v naprosto různých situacích. Poprvé jsem ho zaznamenala, když jsem viděla na stromě jediný rozkvetlý kvítek a napadlo mě, že vypadá tak nějak nepatřičně.

18.4.2016 v 10:28 | Karma: 9,90 | Přečteno: 282x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Všechno má svůj čas

Ne každý, když říká, že chce, tak opravdu chce. A možná ani sám netuší jak moc nechce. Všechno má svůj čas.

1.4.2016 v 8:26 | Karma: 7,31 | Přečteno: 188x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Svět plný zázraků

Můj syn absolvoval kurz intuitivního vidění podle metody Marka Komissarova. Ač já sama jsem mysli otevřené, naučila jsem se lidem nedůvěřovat a pořád tam určitá ostražitost je. Zvlášť, když dávám všanc vlastní dítě.

24.3.2016 v 12:00 | Karma: 9,97 | Přečteno: 304x | Diskuse| Ostatní

Barbora Losová

Jak mě blog blok

Mívala jsem hlavu plnou příběhů, každá blbost mě inspirovala, každý kámen vyvolal příběh. Občas jsem slyšela, jak se někdo bloknul a nemohl psát a říkala jsem si, jak je to možné? Už vím.

20.3.2016 v 16:54 | Karma: 14,69 | Přečteno: 424x | Diskuse| Společnost

Barbora Losová

Za mlhou a za horama

Taky se vám někdy stává, že když už je večer, je tma a ticho, že se vám už nechce ani tak moc spát? Jakoby si vaše tělo chtělo toho klidu užít. Někdy jen tak sedávám večer na gauči a poslouchám, jak svět kolem utichá.

14.3.2016 v 9:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 129x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Věřit a nechat věci se dít

Věřit bývá těžké a věřit sobě někdy ještě těžší. Přitom stačí se rozhodnout. Rozhodnout se a neřešit. Stát se tichým pozorovatelem svého vlastního života.

9.3.2016 v 9:19 | Karma: 10,05 | Přečteno: 334x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 363x
Jsem tichý pozorovatel, který už nechce být tak tichý a doufám, že má slova najdou svůj cíl.

vlnka.webnode.cz

Seznam rubrik