Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Chcete-li psát a baví Vás to, pište literaturu. Na papír. Ten se možná dočká svobodnějších dob, bez cenzury.

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem přesně měla v létě, i když teda já nejsem grafoman, ale taky jsem měla blok. Držím palec, ať to přejde, protože jestli Vás psaní naplňuje jako mne, tak to přejít prostě musí ;-)

0 0
možnosti
Foto

MŮJ BLOG

Úprava textu na známou hudbu písně "Můj čas" ze seriálu "Sanitka"

Můj blog,

je pouhopouhé prozatím.

Tvůj blog,

může říct nic ti nevrátím.

Rád, tak rád bych psal

blog mou mysl mi vzal

tak píšu dál,

co v myšlenkách mi stále ulpívá.

Ref. 1. Příteli vstávej jsem tu zas, do kláves bouchám jako ďas zbav mě hrůzy mé, vášni mé co nejdřív. Příteli v compu jsi má část kus času mého začni krást dej mi lásku svou, sílu tvou a té nejvíc. Tak z mého spánku můžeš brát, ty víš já hrávám z myší rád vždyť i ty sdílíš kletbu mou pekelnou. Můj blog, je droga z polí makových. Tvůj blog, jsi sluha pánů netových. Rád bych brouzdal zas jen lánem žitných klas co dělat mám, když computer je vládce nade mnou Ref. 2. Příteli vstávej jsem tu zas, do kláves bouchám jako ďas zbav mě hrůzy mé, vášni mé co nejdřív. Příteli v compu zboř tu hráz ať netrápí mě věčný mráz vrať mi lásku mou, sílu mou a té nejvíc. Tak z mého spánku nechtěj brát, ty víš jak hrávám z myší rád přestaň už sdílet kletbu mou pekelnou. Toužím tak vidět krásy, krás pějící ptáky vůkol zas chci odpoutat se z opratí prozatím.

1 0
možnosti
Foto

R^,,Jak mě blog blok"

Pokud Vás blog blok, dejte si muziky lok;-) Viz.: Barborka - YouTubeR^

0 0
možnosti
DD

Mě haltuje marnost. Kolik je grafomanů, jejichž zbraní je jen péro. Nežijeme v době, kdy slovo něco změní. Přichází doba hrubé síly a mlčení můz. Nepíšu tak, aby mě zatím někdo mazal. Spíše to smažu sám.

0 0
možnosti
JH

Já mám trošku jiný problém, témata se jen hrnou, stačí 1/2 hodiny poslouchat ČRo Radiožurnál a mám jich na týden. Spíš se musím haltovat. Na rozdíl od autorky jsem nepsal celý život, neměl jsem čas, v podstatě jsem začal až v důchodu a zvolil jsem to jako formu duševního tréninku. Mne spíš blokuje administrace, která mi články maže pod marginálními záminkami nebo je nezveřejní, ač článek, jako takový, se tak tváří. Omlouvají to technickými potížemi. Pokud jsou technické potíže již i v této oblasti, co nás čeká po zavedení EET?

0 0
možnosti
DD

Znám to dobře. Nechte své ego spát a pište. Kašlete na karmu a na čtenost. Když nemáte co, nepište. Do ničeho se nenuťte. Ostatně blogy jsou jen výkřiky do tmy. Sám tady mám jen dva články a sláva nikde. O tu nejde. Možná jen někomu uděláte radost a to je ta karma, o kterou jde. D.

2 0
možnosti
ES

Dneska jsou tu samé krásné články! Děkuji!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 363x
Jsem tichý pozorovatel, který už nechce být tak tichý a doufám, že má slova najdou svůj cíl.

vlnka.webnode.cz

Seznam rubrik