Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

A čas pořád běží

Vytáhla jsem fotky dětí z doby, kdy se narodily. Rostou hrozně rychle. Spoustu věcí bych teď dělala jinak, jenže teď je teď a já můžu spoléhat jen na to, že tenkrát jsem vše udělala tak, jak nejlépe jsem dokázala.

O víkendu bylo jednomu z mých synů 12 let. Nedalo mi to a vytáhla jsem album s fotkami z roku, kdy se narodil. Je zvláštní, jak se vám porodem změní něco v očích. Není to únavou, tou trpíte už před porodem, ale objeví se tam jakási tíha, odpovědnost, ale i radost, zvláštní směsice nepopsatelného. Myslím, že teprve, když toho človíčka držíte v ruce, tak vám dojde co jste to udělali. Teď už je to napořád.

A tak se snažíte být co nejlepší rodič, vaříte z vody, tápete a hledáte v paměti vzory a moudra, co vám kdo kdy poradil. Kolikrát jsem jen zhrouceně seděla a jediné na co jsem se mohla spolehnout bylo to, že je prostě miluju a víc nedokážu. A to nemluvím o tom, kolikrát jim ta láska zachránila život.

Přečetla jsem spoustu knih o výchově, každý má jiný přístup, každý prosazuje to své, ale nakonec je to jen na vás. Každý člověk je jiný, každý rodič je jiný, každé dítě je jiné. Vychovávat se dá jen srdce. A tím nemyslím dětem všechno dovolit a bezmezně je obdivovat, ale jen vy víte, co potřebují. Kde začínají a končí hranice, které mohou fungovat.

Teď najednou je syn podstatně samostatnější, můj vliv na něj už není takový a mě došlo, že já už můžu jen spoléhat, že jsem mu dala dobrý základ, na to, aby to zvládl. Aby byl dobrý člověk a aby se neztratil.

 

Autor: Barbora Losová | středa 9.3.2016 10:30 | karma článku: 10,18 | přečteno: 287x
  • Další články autora

Barbora Losová

Velké změny

Moje dnešní slova jsou o událostech posledních dní. Není to jarní téma, ale k Velikonocům se vlastně hodí.

14.4.2017 v 8:46 | Karma: 12,48 | Přečteno: 270x | Osobní

Barbora Losová

Listopadové mlhy

Mám moc ráda tyhle listopadové dny, kdy se ráno začíná skrz mlhu prodírat slunce a jeho svit jěště umocňuje zlátnoucí listí.

29.11.2016 v 9:09 | Karma: 10,17 | Přečteno: 168x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Vztahy a nevztahy

Nevím jestli je to podzimem, nebo pomalu se blížícími Vánocemi, ale hodně lidí teď u mě řešilo vztahy. Většinou partnerské, ale i s dětmi. Některé trvaly dlouho, některé byly jen letní vzplanutí, které začalo pohasínat.

13.10.2016 v 9:09 | Karma: 10,95 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Magie slov "mám tě rád"

Nedávno mi někdo řekl MÁM TĚ RÁD. Vyvolalo to v mé hlavě zmatek a možná i lehkou paniku. Říkala jsem si: Jak to myslí?

30.8.2016 v 9:05 | Karma: 17,47 | Přečteno: 1195x | Diskuse| Osobní

Barbora Losová

Mužena

Kdo je mužena? Žena, která ať chce nebo ne,plní částečně roli muže. V poslední době se hodně setkávám s tématem ženských a mužských rolí. Ženy si stěžují, že není dostatek mužů, muži si stěžují, že jim ženy nedají prostor být muži

17.5.2016 v 11:16 | Karma: 13,90 | Přečteno: 648x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Tuleja vzdal nominaci na ministra. Fiala rozhodnutí přivítal

3. května 2024  14:19,  aktualizováno  14:32

Pavel Tuleja se vzdal nominace na post ministra pro vědu, výzkum a inovace. Připustil selhání v...

Do školy v Litvínově vnikl muž. Policie ho zadržela poblíž kvůli jiné krádeži

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  14:23

Desítky policistů, hasiči i záchranáři se ráno sjeli k litvínovskému gymnáziu. Důvodem bylo...

„Mimořádně trapné“. Akademici a ekonomové kritizují úroveň Tulejových publikací

3. května 2024  14:09

Kandidát na ministra pro vědu, výzkum a inovace Pavel Tuleja publikoval své práce v potenciálně...

Na Česko loni útočili ruští hackeři. Nechte toho, vyzval je Černínský palác

3. května 2024  13:42,  aktualizováno  14:07

Za loňskými útoky na českou internetovou infrastrukturu stáli ruští hackeři, uvedlo ministerstvo...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 363x
Jsem tichý pozorovatel, který už nechce být tak tichý a doufám, že má slova najdou svůj cíl.

vlnka.webnode.cz

Seznam rubrik